Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

Лимонның пайдасы мен зияны қандай?

Суық түскенде, лимон таптырмас өнім болып табылады: С дәрумені иммундық жүйені нығайта түседі, хош иісі жігерлендіреді, ал шай мен лимон қосылған бәліш әсерін күшейтеді.

Лимонның пайдасы мен зияны қандай?

Ашық сары жемістер алғаш рет XII ғасырда айтылған және Үндістан, Қытай және Тынық мұхиты тропикалық аралдарынан шыққан. Бүгінгі таңда лимон субтропикалық климаты бар елдерде кеңінен өсіріледі - жыл сайын әлемде 14 миллион тонна лимон жиналады екен. Көптеген жемістер сияқты лимон көктемде гүлдеп, күзде жеміс береді. 

Лимонның пайдасы

100 г лимонның құрамында 29 калория бар. Егер сіз лимонды қантпен бірге тұтынсаңыз, онда калория мөлшері 209 калорияға дейін көтеріледі. Егер сіз лимон, зімбір және бал қосылған су немесе шай ішсеңіз, онда әр стақан сіздің рационыңызға 60 калория қосады екен.

Лимон жұмсағы лимон және алма сияқты органикалық қышқылдары, пектин заттары, қант (3,5% дейін), каротин, фитонцидтерге бай. Лимонның құрамында келесідей дәрумендер бар: тиамин (В1 дәрумені), рибофлавин (B2), аскорбин қышқылы (С дәрумені), рутин (витамин Р), сонымен қатар флавоноидтар, кумарин туындылары (антикоагулянт ретінде қолданылады), гесперидин (қан тамырларының қабырғаларын нығайтуға көмектеседі), эриоцитрин және эридиктиол (артық майдың жиналуын азайтуға көмектеседі). Тұқымының құрамында май және ащы зат лимонин болады. Бір қызығы, лимон жапырақтарында да С дәрумені, ал қабығында цитронин гликозиді болады екен.



Лимонның хош иісі өсімдіктің әр түрлі бөліктерінде кездесетін (лимонды) эфир майына және терпеннің хош иісті молекулалары, α-лимонен (90% -ға дейін), цитральға байланысты. Аромотерапияда лимон майы бас ауруы, мазасыздық, жаман көңіл-күй, депрессияға қарсы қолданылады.

Лимонның жүрек денсаулығы үшін (инфаркт қаупін азайтады), холестеринді төмендету, қаназдықпен күресу (С дәрумені өсімдіктерден темірдің сіңірілуіне жақсы ықпал етеді) сияқты пайдасы ғылыми дәлелденген. Лимондар бүйрек тастарымен күресуге көмектеседі екен, ол үшін күніне жарты стақан лимон шырынын ішу қажет. Лимонның эфир майы және ақ бөліктерінде болатын заттардың жоғары концентрациясы жануарларға жасалған зерттеулерде ісікке қарсы әсері бар екендігі анықталған.

Ал лимонның салмақ жоғалтуға тигізетін пайдасы асыра сілтеушілік екен. Лимон құрамындағы пектин сізге қаныққандықты сезінуге көмектеседі, бірақ ол әдетте жеуге болмайтын ақ бөлігінде болады. Сондай-ақ, қабығында болатын полифенолдар салмақ жинауды азайтуға әсер етеді. Алайда бұл зерттеу тышқандарға ғана жүргізілген.

Лимонның зияны

Лимон қышқылы ойып түсетін зат және органикалық еріткіш болып табылады. Ол тіс эмаліне теріс әсер етеді, сондықтан лимон жегеннен кейін аузыңызды таза сумен шайған дұрыс. Қолдың терісіне лимон шырынын үнемі тигізу саусақтың терісінде ауырсынуды тудыруы мүмкін.

Суық тию кезінде лимон қолдану керек пе?

Суық тию кезінде С дәруменінің иммунды жүйеге әсері туралы не айтуға болады? Ғалымдар С дәруменінің мөлшері лимонға қарағанда апельсинде жоғары екенін атап өтті. Сондай-ақ, суық тию кезінде тиімді болу үшін күніне 1000 мг С дәрумені қажет, ал салмағы 80 г болатын бір лимонның құрамында бар-жоғы 42,5 мг С дәрумені болады екен. Дәрігерлер қажетті мөлшерді алу үшін С дәрумені бар дәрілерді қолдануды ұсынады.

Лимон және зімбір қосылған бал: рецепт

Таңқурай шайынан кейін суық тиюге қарсы ең танымал табиғи құрал - бұл қайнаған ыстық су, лимон және зімбір қосылған бал қоспасы.

Құрамы:
0,5 л бал
0,5 кг лимон
100 г зімбір

Лимондарды жақсылап жуып, қайнаған сумен шайып, қабығымен қоса кесіңіз. Зімбірді аршып, кішігірім бөліктерге кесіңіз. Лимон мен зімбірді ет тартқыштан өткізіңіз немесе блендермен майдалап, қоспаға бал қосып, араластырыңыз. Тоңазытқышта сақтаған жөн. Шаймен бірге немесе жылы шайға қосып ішіңіз.

 

Талқылау
Пікір
Қазір оқып жатыр
Çàãðóçêà...
Қазір оқып жатыр