Қызанақ шырынының пайдасы белгілі болды
Қызанақ шырынын ішу қан қысымын төмендетіп, жүрек-тамыр ауруларының пайда болу қаупін азайтады. Бұл туралы Rai Al Youm басылымы Токио Медициналық және стоматологиялық университетінің ғалымдарының зерттеуіне сілтеме жасап жазды, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.

Экспериментке 184 ер адам және 297 әйел қатысты. Мамандар оларға бір жыл ішінде тұздалмаған қызанақ шырынын шексіз мөлшерде ішуді ұсынды.
Нәтижесінде гипертониямен ауыратын 94 еріктіде қан қысымы айтарлықтай төмендеді. Сонымен қатар, 125 науқаста төмен тығыздықтағы липопротеин деңгейі төмендеді ("жаман холестерин").
"Біздің білуімізше, біздің жұмысымыз - қызанақ немесе қызанақ өнімдерін тұтынудың жүрек-қан тамырлары ауруларының жыл бойына және жас ауқымында пайда болу қаупіне әсерін зерттейтін алғашқы зерттеу", - делінген зерттеуде.
Павлодарды "біздікі" деген ресейлік стример Fassoollka жауапқа тартыла ма? Заңгер түсіндірді
Ресейлік стример Fassoollka-ға мемлекет неге үнсіз және оны қандай жаза күтіп тұр?
Қазақстандық сызылған пауэрбанкіне байланысты ұшаққа отыру кезінде қиындыққа тап болды
Әуежай өкілі: "Құрылғының бұған дейін әуе көлігімен бірнеше рет тасымалдануы қауіпсіз екеніне кепілдік бермейді"