Қызанақ шырынының қан қысымына оң әсері анықталды
Америкалық дәрігерлер жаңа зерттеуінде тұзсыз қызанақ шырыны қан қысымын жақсартып, холестеринді төмендететінін анықтады, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.

Сарапшылар қызанақ шырынының оң әсері жыныс пен жасқа байланысты емес екенін атап өтті.
Дәрігерлердің қорытындысына сәйкес, қызанақ немесе қызанақ өнімдері қан қысымын және холестеринді төмендетіп, жүрек-тамыр жүйесін нығайтуға көмектеседі. Қызанақтың құрамында каротиноидтар, А дәрумені және гамма-аминомай қышқылы сияқты көптеген биологиялық белсенді қосылыстар бар екені көрсетілген.
Қазақстандық түрмелерде енді сотталғандар отбасымен видеотаксофон арқылы сөйлесе алады
Қазір ел бойынша 18 мекемеде 86 видеотаксофон орнатылды
"Дипломынан айырылғалы отыр": Алматыда әскерге күштеп әкеткен студенттің анасы президенттен араша сұрады
Жанаттың айтуынша, ұлы Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университетінің күндізгі бөлімде мемлекеттік грант негізінде білім алып жүрген