Ғалымдар жүрекке ең пайдалы жидекті атады
Әртүрлі елдер мен институттардың ғалымдары жүргізген бірқатар зерттеулер денеге пайдалы ғана емес, сонымен қатар жүрек-қан тамырлары ауруларының пайда болу қаупін төмендететін жидекті анықтады.

Жүрек және қан айналымы денсаулығының күрестегі абсолютті чемпионы - жемістері полифенолдар мен антоциандарға бай қаражидек. Атап айтқанда, әртүрлі зерттеулерде қаражидектің жүрек-тамыр аурулары қаупін азайту қабілеті бірнеше рет байқалды.
Сондай-ақ, қаражидектер антиоксидант қабілетіне ие және глюкозаны қабылдау мен өңдеуді жақсартады. Сонымен қатар, жаңа піскен қаражидектер холестеринді бөліктердің пайда болуына жол бермейді, ағзадағы қабыну процестерін басады және миокард қабыну қаупін азайтуға көмектеседі.
Оқи отырыңыз: Жүрек жұмысына пайдалы тағамдар қатары аталды >>>
Астанада пайдаланылмайтын велосипедтер сатып алу үшін миллиардтаған қаржы жұмсалған: Әкімдік не дейді
Елордада бұған дейін салынған велосипед инфрақұрылымының 90 пайызы пайдаланылмай тұр
Шымкентте тұрғын жаңа әуежайда намаз оқитын орын жоқ екеніне шағымданды
Ер адам: "Мынау зал, намазды маған осы жерде оқуды ұсынып отыр”