"Біз үздіктерден үйренгіміз келеді ": Азаматтық авиация академиясын қандай өзгерістер күтуде
Оқу бағдарламаларын өзектендіру, білім сапасын арттыру, халықаралық аренаға шығу. Азаматтық авиация академиясының ректоры Азаматтық авиацияның ұлттық мектебі (ENAC) және Көлік және байланыс институты (TSI) сияқты еуропалық жоғары оқу орындарымен бірқатар келісімдерге қол қойылғаннан кейін қандай жаңалықтар енгізілетінін атап өтті. Бұл туралы Stan.kz ақпарат агенттігі хабарлайды.
Бекен Сейдахметовтың Еуропаға жұмыс сапары сәтті өтті. Делегат Тулузада (Франция) орналасқан Ұлттық азаматтық авиация мектебімен (ENAC) Меморандумға қол қойды. Бұл қадам алдағы үлкен жетістіктер үшін бастапқы нүкте болып табылады.
"Ынтымақтастық туралы меморандум бізге көптеген мүмкіндіктер береді. Біз үздіктерден үйренуіміз керек. ENAC - Еуропадағы № 1 жоғары авиациялық мектеп. Бұл ICAO, IATA, EASA, ACI, FABEC халықаралық бағдарламаларымен мойындалған әлемдегі жалғыз университет. Жоғары оқу орны 31 бакалавриат, магистратура және PhD білім беру бағдарламалары бойынша оқытады. Сонымен қатар, ENAC - ғылыми зерттеулер мен инновациялар саласындағы жаһандық оқу орны. Академиялық және ғылыми мәселелер бойынша келіссөздер жүргізіп, қандай бағыттарда ортақ нүктелер бар екенін анықтайтын боламыз ", - деп бөлісті Бекен Сейдахметов.
Әрине, Француздық авиациялық мамандарды даярлау мектебімен тәжірибе алмасу маңызды аспект болып табылады. Жақын арада академия ENAC докторантурасында профессорлық-оқытушылық құрамды оқытуды қаржыландыруды қарастыруды көздеп отыр.
Еуропалық іссапардағы маңызды нәрсе Латвияның Көлік және байланыс институтымен (TSI) шарт тармақтарының кеңінен қаралуы болды. Рига институты Азаматтық авиация академиясына Part 147 авиация инженерлерін оқыту бөлігінде Еуропалық әуе кеңістігімен байланысты қауіпсіздік агенттігіне (EASA) сертификаттауға дайындалуға көмектеседі. Бұған дейін BAA Training (Baltic Aviation Academy) компаниясымен Part FCL стандарттары бойынша ұшқыштарды даярлау жөнінде осыған ұқсас шартқа қол қойылған болатын.
"Қазіргі таңда біздің негізгі авиакомпанияларымыз "Эйр Астана" мен "СКАТ" еуропалық талаптарға сәйкес жұмыс істейді. Біз түлектеріміз бәсекеге қабілетті жоғары интеллектуалды және ғылымды қажетсінетін саладағы жұмыс орындарына үміткер болуы үшін жұмыс берушілердің талаптарына сай болуға тырысамыз. Сондықтан біз қазір оқытушылардың білім деңгейін арттыру мәселелерімен айналысып, олар үшін ENAC және TSI сияқты даму үшін орын ашудамыз ", - деп атап өтті ректор.
Бұдан бөлек, TSI-мен келісім академиялық ұтқырлықты, екі дипломдық оқу бағдарламаларын ашуды және отандық зерттеулер үшін жақсы негіз болатын ғылыми әзірлемелер мен әдебиеттермен өзара алмасуды көздейді.
Осылайша, оқу орны тек сапалы білім беру қызметтерін ұсынып қана қоймай, авиациялық ғылымды дамытатын жастарды тартатын орталыққа айналуға ұмтылады.
Жоғары нәтижеге жылдам қол жеткізу Академияның алдағы 30 жылдығына да байланысты. Мерейтойға қарай материалдық-техникалық жарақтандыру мәселесінде де ауқымды өзгерістер жоспарланып отыр.
"Оқытушыларымыз бен студенттерімізге қолайлы жағдай жасауға тырысудамыз. Оқу орнында жөндеу жүргіземіз. Жыл соңына дейін 600 орындық жатақхана ашуды жоспарлап отырмыз ".
Сонымен қоса салада жаңа трендтер байқалуда. Мысалы, кәсіптер атласына сәйкес, авиацияда орта буын мамандықтарының саны 133-тен 127-ге дейін қысқарды, ал жоғары білім мамандықтарының саны керісінше 77-ден 83-ке дейін өсті. Сондықтан, оқыту әдістемесі мен әдіснамасын өзектендіру әдеттегідей қажеттілікті талап етеді.
Авиация саласының қазіргі заманғы үрдістері Тулузадағы ИКАО Еуропалық және Солтүстік Атлант бюросы басшыларының кезекті кеңесінде де талқыланды, онда Қазақстандық делегация құрамында ҚР Азаматтық авиация комитетінің төрағасы Салтанат Томпиевамен, Қазақстанның Авиациялық әкімшілігінің бас директоры Каталин Радумен қатар Азаматтық авиация академиясының ректоры қатысты.
ICAO Еуропалық және Солтүстік Атлант бюросының өңірлік директоры Н.Ралло көтерген NGAP бағдарламасы аясындағы авиациялық дайындық тақырыбы Академия үшін маңызды мәселенің бірі болып табылады. Авиаторлар қоғамдастығын жаңа ұрпақтың басымдықтарын өзгерту мәселесі алаңдатады.
"Бүгінде жетекші техникалық мамандар жасанды интеллект және робототехника саласына көшуде. Бұл дегеніміз, аэронавтика саласында "ми ағымы" байқалады. Осылайша, жалпы әлемде авиация мамандарының тапшылығы бар. Бұл мәселе Қазақстанда да орын алуда. Бүгінде Азаматтық авиация комитетімен бірге алынған соңғы мәліметтер бойынша авиация саласы 1600 адамды талап етеді. Ал біздің оқу орнын 534 студент бітіріп шығады, сондықтан ел бойынша басқа да авиациялық оқу орындарын ашу қажет ", - деп атап өтті авиациялық ЖОО ректоры.
Осы жылы Азаматтық авиация академиясына оқуға түсу - авиакадрларды қалыптастыруды трансформациялаудың орасан зор процесінің бір бөлігі және авиациялық мамандардың жаңа буынының (NGAP) бірінші өкілі болуды білдіреді.
Академия жұмысымен толығырақ Instagram парақшасында танысуға болады. Талапкерлерді тіркеу сайтта қол жетімді.