Ғалымдар өмірді ұзартатын әдетті атады

Күнделікті медитация өмір сүру ұзақтығын арттыра алады. Бұл туралы Express американдық ғалымдардың зерттеуінде айтылды, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі. 

Бірнеше ай бойы жүргізілген зерттеуге сәйкес, жүзге жуық еріктілер күнделікті медитациядан кейін денсаулығының жақсарғанын байқады. Экспериментке барлығы 66 жастан 81 жасқа дейінгі 202 адам қатысты. Өз жағдайының өзгеруін сезгендер күн сайын ыңғайлы қалыпта отырды және 15-20 минут ішінде ойлары мен тыныстарына назар аударды.

Үш айдан кейін медитация қатысушылары қан қысымының орташа деңгейінің айтарлықтай төмендегенін хабарлады. Басқа топта ұқсас әсер байқалмады.

Сонымен қатар, бірінші топтың қатысушылары зерттеу кезінде жүрек-қан тамырлары ауруларынан қайтыс болу ықтималдығы басқа ауруларға қарағанда 30% төмен деп бағаланды. Зерттеу авторлары күнделікті медитация стресс пен мазасыздықты азайтуға көмектеседі, осылайша адамның өмірін ұзартады деп санайды.

Қалай медитация жасау керек?

Негізгі ережелердің бірі — омыртқалы бағанды түзу, кеуде қуысын бос ұстау, сондықтан ештеңе тыныс алуға кедергі келтірмейді. Денені мүмкіндігінше босаңсыту керек. Терең тыныс алу және бұлшықетті босаңсыту ойларды босатады. Жаңадан бастаушылар бірден сыртқы әлемнен "ажыратыла" алмайды. Сарапшылар тыныс алуға шоғырлануға кеңес береді, олар келетін ойларды кетіреді. Сіз мұндай тәжірибені кішкентайдан бастай аласыз - 2-3 минуттан.

Талқылау
Пікір
Қазір оқып жатыр
Çàãðóçêà...
Қазір оқып жатыр