Не себепті ұшақтарды мұздатуға қарсы сұйықтықпен өңдеу керек
Суық мезгілде көшеде жоғары ылғалдылық, қар немесе жаңбыр болған кезде әуе кемелеріне арнайы мұз басуға қарсы өңдеу қажет.
Ұшақтың сыртына түскен жауын-шашын бірден мұз қабығына айналады. Мұз лайнердің салмағын арттырады және машинаның механизмдерін зақымдауы мүмкін. Бұған жол бермеу үшін, ұшар алдында арнайы қосылыстармен өңделеді. Жуылу екі кезеңде жүреді: біріншіден, мұз бен қар жер бетінен жуылады, содан кейін бетіне жұқа қабықша қалдыратын сұйықтықпен өңделеді.
Өңдеуден кейін ұшақ жаңбырда бір сағаттан аспайтын уақытта тұра алады, кейіннен қорғаныс қабаты жуылады. Егер ұшақ осы уақыт ішінде ұшып кетпесе, процесс қайталануы керек. Суық мезгілде жоғары ылғалдылық, ылғалды қар немесе жаңбыр болған кезде әуе кемесі мұзға қарсы арнайы өңдеуді қажет етеді.
2012 жылы әуе кемесін бұзудан бас тартуға байланысты Ресейдің UTair авиакомпаниясының ATR 72-201 ұшағы Тюмень-Сургут бағытында апатқа ұшырады.
Ұшақ 1 минут 37 секундта құлады. Борттағы 43 адамның (39 жолаушы мен 4 экипаж мүшесі) 10-ы аман қалды.
Бүгін ҚР премьер-министрінің орынбасары Роман Скляр Bek Air ұшағының қанаттары арнайы сұйықтықпен өңделмегенін, «Бек Эйр» авиакомпаниясының апатқа ұшыраған күні мұздауға қарсы арнайы сұйықтықпен бірнеше ұшақтың өңделмегенін айтты.

"Ізімнен қалмай, бөксемді ұстады": Елордалық қыз сауда орталығында келеңсіз жайтқа тап болғанын айтты
