Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

"Тізерлеп тұрып жалындым": Алматы тұрғыны пойызда күйіп қалған қызына көмек көрсетілмегенін айтты

Пойызда қатты күйік алған жас қызға көмек көрсетілмеді. Пойыз бен вокзал қызметкерлері бұл оқиғаны елемеді, полиция ұзақ уақыт тергеуді бастаған жоқ. Бұл оқиға Алматыдан Ресейге пойызбен шыққан әйелдің басынан өткен.

Жедел жәрдем шақырудан бас тартты: Алматы тұрғыны пойызда күйіп қалған қызына көмек көрсетілмегенін айтты

Алматы тұрғыны отпуск кезінде кішкентай екі қызымен пойызда болған ауыр жағдай туралы айтты, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агентті.

Альбина Ташмұхамедова бұл туралы Facebook-тегі #НеМолчиДетиKZ парақшасында бөлісті.

Осы жылдың 1 маусымында екі қызы бар әйел Ресейдегі Липецк қаласында ата-анасына демалысқа кетпек болады. Ол кезде ең үлкен қызы 6 жаста, ең кішісі - бір жарым жаста еді.

Бір сәтте Алматы-Бейнеу пойызы күрт тоқтау салдарынан үстелдегі бір стакан қайнаған су аударылып, қыздардың үстіне құлады. Үлкен қызы аяғын аздап күйдірді, ал кішісі қайнап тұрған суға толығымен күйіп қалды. Оның мойны, иығы, қолтығы күйіп қалды.

"Мен бірден қызымның сыртқы киімдерін шеше бастадым. Футболкамен бірге баланың терісі алынып қалды", - дейді әйел.

Жолаушылар мен жолсерік баланың айқайына жүгіріп келді. Оның жанында отырған жолаушы күйікке арналған жақпа («Құтқарушы»), ауырсынуды басатын таблетка (Кетонал) берді. Анасының өзі балаларға арналған антипиретикалық дәріні (Ибуфен) алған. Пойыз қызметкерлері ешқандай дәрі тауып бере алмады. 

"20-30 минуттан кейін мейрамхана вагонынан жұмысшысы келді. Баланы көрген ол өзінің бұрынғы аурухана қызметкері, медбике - акушер екенін айтты. Жолсеріктермен бірге олар баланы бөлек бөлімге алып кетті, ол жерге мені жібермеді, қызметкер баламның денесіне тіс пастасын жағып тастады. Біраз уақыттан кейін ол тіс пастасын дәке арқылы жуып, баланы дәкемен жауып, үстіне мақта майын жағып тастады. Содан кейін пойыздың басшысы келді. Ол балаға қарап, алғашқы медициналық көмек көрсеткендерін жазбаша жазуды сұрай бастады", - деді әйел.

Альбинаның айтуы бойынша, басшы өзін кішкене үстірт күйік болғанына, одан қорқатын ештеңе жоқ екеніне және баланың енді жыламайтынына сендірді.

"Балаға қанша дәрі берілгендіктен, ол ұйықтап қалды. Ауру күйде болып, жағдайды толық түсінбегендіктен, олардың сендіруінің әсерінен мен алғашқы көмек туралы қолхат жаздым. Менің баламның басынан кешкен қайғы-қасіретін ескерсем, қазір қол қойғаныма өкінемін", - дейді ана.

Бейнеу станциясына келгеннен кейін балаға инъекция (димедрол-анальгин) берілді және Пантенол спрейі дененің күйіп қалған жерлеріне көбікпен шашыратты.

Түнгі сағат 3-те әйел станция қызметкерлеріне барып, ол жерден сөмкелерімді түсіруге көмек сұрайды. Станция қызметкерлері оған қазір пойыз жоқ деп жауап берді.

"Мен билеттерді сататын әйелдер отырған терезеге кірдім, сол жерде де мен осы жауапты алдым. Мен билеттерді көрсетіп едім, пойыздың бұған дейін ауыстырылғанын айтты. Мен бұдан әрі не істеу керектігін білмедім. Ресей жақын болғандықтан, билеттерімді ауыстыруды өтіндім, бұл өтінішім қабылданбады. Маған бұл бағыттағы билеттер мен сатып алғаннан екі есе қымбат екендігі айтылды! Мен мұны олардың кінәсі деп жауап бердім", - дейді ол.

Әйел Алматыға қайту билетін сұрады, бірақ одан да бас тартты.

"Мен станцияны аралап жүрдім, жыладым, қолымда балам және қасымды 6 жасар қызыммен көмек сұрадым, әрі қарай не істеу керектігін білмедім. Бұл кезде станциядағы кассир әйелдер шай ішіп, күліп отырды. Мен станция басшысын төтенше жағдайындағыдай шақыруды өтіндім, бірақ қызметкерлер қоңырау шалып, оның қазір демалып жатқанын және тек таңертең келетіндігін айтты. Осыдан кейін мен оларды телефонға бәрін түсіріп желіге жариялайтынымды айтып қорқыттым. Мен осылай жасайтын едім, бірақ менің батареям таусылып қалды", - дейді Альбина.

Бірақ осыдан соң Альбинаға Маңғыстау-Алматы пойызына отыруды ұсынды, бірақ ол үшін пойыз басшысынан билетсіз алып кетуге рұқсат сұрау керек болды. Мұның бәрі таңға дейін созылды.

"Балаларыммен платформада тұрып, пойыздың келуін күттік. Пойыз келген кезде бір қызметкер шықты және біз пойыздың басшысына бардық, ол менің барлық өтінішімді, көз жасымды көре тұра бас тартты. Мен тіпті тізерлеп жыладым. Кем дегенде бір балаға арналған орын беруін сұраған едім. Осыдан соң мен жақын жерде тұрған полицейге барып, не болғанын айтып, одан көмек сұрадым. Ол барып, сол пойыздың мейрамхана менеджерімен келісті.  Олар маған пойыз билеттеріне берген ақшаның бәрін мейрамхана менеджеріне беруді ұсынды. Ақыры сол пойызға отырдық. Менің баламның қалай қиналғандығы туралы видеолар  мен фотолар бар. Пойыз басшысының өзі мейрамхана вагонына бірнеше рет кіріп, менің баламды және оның қандай жағдайда екенін көрді. Кондиционерден қаншалықты суық болды, шулы болд, темекінің иісі мүңкіп тұрды. Ол мұның бәрін көре тұра жауап бермеді.

Біздің қасымызда жолаушы әйел де билетсіз жүрді. Ол бізге тамағын берді. Менің баламға күйікке арналған дәрі-дәрмектерді және ауырсынуды басатын дәрілерді сатып алып берді. Қызым күні бойы өзін нашар сезінді, екпенің күшімен жүрді. Түнде қатты ауыра бастады", - деді жәбірленуші. 

Жолаушы әйел мейрамхана басшысына жүгіріп келіп, жақын маңдағы станцияға жедел жәрдем шақыруды өтінді, өйткені бала көз алдында нашарлай түскен еді. Бірақ пойыз басшысы жедел жәрдем шақырудан бас тартты, өйткені олардың билеттері жоқ еді.

«Жолаушы әйел бізге көмектесетінін айтты. Ол Қызылордада тұрады екен. Күйеуіне айтып үйіне жедел жәрдем шақыртты. Біз Қызылордаға тағы үш сағатта бардық, мен балада ауырсыну пайда болуы мүмкін деп қорқып кеттім", - деді шырылдаған ана.

Тек Қызылордада оларды жолаушы әйелдің күйеуі қарсы алып, жедел жәрдем көлігі қақпа алдында күтіп тұрған еді.

"Бізді ауруханаға қызымыз екеумізді алып келді, үлкенім бізге көмектескен адамдармен қалды. Жедел жәрдем баланы алып, дереу күйдірілген орынды кетірді, жараларға әлдене жақты. Жара орнын таңып тастады. Маған баланы Алматыда тұрғылықты жері бойынша емдетуге кеңес берді. Келесі күні таңертең жолаушы таныстарым үйге билеттерді сатып алып берді, түскі уақытта пойызға отырдық және одан әрі қарай жүрдік. Біз Алматыға 2019 жылдың 6 маусымында келдік. Бізді күйеуіміз қарсы алды, біз баланы ауруханаға апарғанда жансақтау бөліміне жатқызды", - деді жәбірленуші.

Содан кейін полицияға оқиға туралы арыз жазылды. Тергеу нәтижесін әйел алты ай күтті, бірақ нәтиже болмады. Прокуратураға жүгінгеннен кейін ғана 344-баптың 1-бөлігі бойынша іс қозғалды.

Бас көлік прокуратурасы болған оқиғаға жауап берді.

"Тасмұхамедова Альбинаның құзырлы органдарға станциядан және пойыз қызметкерлерінен қажетті көмек көрсетпеу фактісі туралы өтініштері ескерусіз қалды және тек 2019 жылғы 14 қарашада Бас көлік прокуратурасына хабарласқаннан кейін Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 344-бабының 1-бөлігі бойынша сотқа дейінгі тергеу басталды.

Қазір қылмыстық істің материалдарын зерделеп, полицияға істің барлық мән-жайларын жан-жақты және объективті тексеруді қамтамасыз етуге бағытталған қажетті тергеу әрекеттерін жүргізу туралы жазбаша нұсқамалар берілді. Қылмыстық тергеудің барысы бақылауда", - дейді прокуратура.


Күйіп қалғанда алғашқы көмек көрсету: не істеуге болады және болмайды

Талқылау