Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

Түркістан-Алматы бағытындағы ұшақ 30 жолаушыны тастап кеткен: Әуе компаниясы жағдайға түсініктеме берді

Түркістан-Алматы рейсіне билет алған 30 жолаушы ұша алмай қалды. FlyArystan әуе компаниясы жағдайға түсініктеме берді,  деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі. 

Әлеуметтік желі қолданушылары авиакомпанияға шағымданды.

"30 адам киелі Түркістан қаласында қалып қойды, өйткені оларда 40 минут 10 минут бұрын аяқталады", - деп жазды желі қолданушысы.

FlyArystan баспасөз қызметі жағдайға түсініктеме берді. Олардың мәліметінше, 12 сәуірде Түркістан-Алматы бағытымен ұшып шыққан KC7162 рейсінің 30-ға жуық жолаушысы кешігіп, рейске үлгермей қалған.

"Бұл рейстің ұшуы сағат 12:40-қа жоспарланған. Тасымалдау ережелеріне сәйкес, осы рейске тіркелу ұшуға 40 минут қалғанда, яғни сағат 12:00-де жабылған, ол тіркеу жүйесінде, сондай-ақ Түркістан халықаралық әуежайының бейнебақылау камераларында жазылды", - деді авиакомпанияда.

FlyArystan-ның 146 жолаушысы бар ұшағы кесте бойынша ұшып кеткен.

"Ал рейске кешігіп келген жолаушыларға әуе компаниясының қызметкерлері барлық ережелерді түсіндірді. Сонымен қатар, клиенттерді қолдау қызметіне шағым түсіруге құқылы екендерін айтты.

Алайда жолаушылар FlyArystan қызметкерлерін тыңдаудан бас тартып, ашуға бой алдырып, әуе компаниясының мүлкіне қасақана зиян келтірді", - деп хабарлады компанияда.

FlyArystan-да жолаушыларға тасымалдау ережелерімен танысуға әрдайым кеңес берілетінін және рейске уақтылы баруды сұрайтынын, әйтпесе, ақшаны қайта брондау/қайтару мүмкіндігінсіз рейске кешігу қаупі бар екенін айтты.

"Біз барлық жолаушылардан әуежайға уақтылы келуді сұраймыз, багаж болған жағдайда ұшуға дейін 2 сағат бұрын және онлайн тіркеуден өткен жағдайда, багажсыз және басып шығарылған отырғызу талоны болған кезде кемінде 40 минут бұрын және компания қызметкерлері мен уақытында ұшуды жоспарлап отырған басқа жолаушыларға құрмет көрсетуді сұраймыз", - деп түйіндеді әуе компаниясында.

Талқылау