Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

Қазақстандық кәсіпкер Galmart супермаркет желісін отандық өнімдерді менсінбейді деп сынға алды

отандық өнімді менсінбеді

Фото: Видеодан скриншот

Қазақстандық кәсіпкер ірі супермаркет желісі тарапынан отандық өнімді менсінбеу байқалғанын айтты. Сөзінше, Galmart супермаркетінің сатып алу бөлімі қазақстандық тауар премиум сапаға жатпайды деп макарон өнімін алмай қойған. 

Алматылық Аида Бектілеуова 3 жылдан бері Bravos макарон өнімін шығарумен айналысады. Айтуынша, отандық өнім Алматыда жасалады. Кәсіпкер отандық өнімге деген салғырттықты Threads жазбасында айтып берді.

17 желтоқсанда ол Galmart супермаркет желісіне коммерциялық ұсыныспен, яғни өнімін ұсыну үшін барған екен. Алайда коммерциялық бөлім менеджерлері өнімді көрместен қазақстандық өнім қызықтырмайтынын айтқан. Яғни дүкенде тек жоғары сападағы тауарлар сатылатынын мәлімдепті.

“Бізге тек премиум сападағы өнімдер қажет” деді. “Біздікі де премиум сапада” дедім. “Жоқ, премиум ол – ресейлік Barilla, ал сіздердікі қазақстандық” деп жауап берді. “Біздің өнім Barilla-дан кем түспейді, езіліп кетпейді, қатты бидайдан дайындалады” деп түсіндіруге тырыстық. Олар қазақстандық бренд премиумге жатпайтынын айтты. “Бағасы келіспейді”, “қаптамасы ұнамайды” деген сынды жауаппен бас тартса, түсінер едік. Дәлді жауап ала алмадық”, – деді кәсіпкер.

отандық өнімді менсінбеді

Видеодан скриншот

Сондай-ақ Galmart менеджерлері кәсіпкерге отандық өнімнің БЦ-санатына жататынын, кішігірім дүкендерге орналастыру керегін айтты дейді. 

Кәсіпкер мәселе бас тартуда емес, отандық өнімді менсінбеуде деп отыр.

“Түсінуге, көруге тырыспады да. “Made in Kazakhstan” дегенді бірден арзан сегмент деп қарағаны ашуландырды. Мұны айтып тұрған адам шетелдік емес. Мұны қазақ қыз айтты. Біз жергілікті өндірушілерді қолдау туралы көп айтамыз. Бірақ нақты келгенде, қолдау болмайды.  Мәселе макаронда емес, мәселе санада. Қазақстандағы премиум сапа технологиямен және адал өніммен емес, шетелдік атаумен өлшенсе, біз өз өнімдерімізді құнсыздандырып, шетелдік өнімдерді тұтынуды жалғастыра береміз”, – деді Аида Бектілеуова. 

Galmart супермаркет желісі жағдайға қатысты пікір білдіріп, кешірім сұрады.

“Galmart өкілдерімен келіссөз осындай әсер қалдырғанына шын жүректен өкінеміз. Қарым-қатынас тәсіліміз үшін және өніміңізді дұрыс қарастырмағанымыз үшін кешірім сұраймыз.

Galmart ұстанымы бойынша жоғары сапалы өнім ең алдымен сапа, технология, шикізат және өнімнің тұрақтылығына байланысты, шыққан елі немесе қаптамадағы жарқын атау емес. Біз халықаралық брендтермен де, жергілікті өндірушілермен де жұмыс істейміз және қазақстандық өнімдерді қолдауды өз жауапкершілігіміздің маңызды бөлігі деп санаймыз.

Аталмыщ жағдайлар біздің құндылықтарымыз бен жұмыс стандарттарымызды көрсетпейді. Біз бұл жайтты міндетті түрде қарастырамыз”, – деп мәлімдеді супермаркет желісі.

Қырмызы Скендирова
Сейсенбі, 23 Желтоқсан, 2025 23:33