Қазақстандық әйел қайтарылмайтын әуе билетінің құнын толық өндіріп алды
Қазақстандық әйел қайтарылмайтын авиабилеттің толық ақшасын қайтарып алды. Себебі билет сатушысы жолдағы техникалық аялдама туралы алдын ала ескертпеген. Бұл туралы Stan.kz ақпарат агенттігі хабарлайды.
Фото: acat.kz
Көкшетау қаласының тұрғыны онлайн билет сату сервисі арқылы Германияға ұшатын рейске 319 398 теңгеге билет сатып алған. Менеджермен жазысу барысында ол рейсте техникалық түрде Алматыға тоқтайтынын анықтаған. Бұл ақпарат электронды билеттің сипаттамасында көрсетілмеген. Ал бұл жағдай әйел үшін өте маңызды болған, өйткені ұзақ ұшу оның денсаулығына және жоспарларына әсер етуі мүмкін еді.
Әйел билеттен бас тартып, ақшасын қайтармақ болған. Бірақ оған билет қайтарылмайтын санатқа жататынын айтып, тек 18%-ын, яғни 57 550 теңгені қайтаруды ұсынған. Бұл сома, әрине, тұтынушыны қанағаттандырмаған.
Сонымен қатар сол сайтта дәл осындай бағыттағы, бірақ техникалық аялдама туралы нақты көрсетілген басқа билеттер де болған. Бұл жағдай ақпараттың толық әрі шынайы берілмегенін тағы бір дәлелдеді. Әйел егер мұны алдын ала білгенде, мүлде басқа, өзіне ыңғайлы бағытты таңдайтынын айтты.
Осылайша, Ақмола облысының сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің қызметкерлерінің көмегімен ол сатушыға шағым жазып, талап қойды. Сөйтіп онлайн сервис өз қатесін мойындап, кешірім сұрады және клиентке тікелей рейске билет ауыстыруды ұсынды. Оның бағасы 370 мың теңге болған.
Айта кетейік, "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" заңына сәйкес, сатушы тауар немесе қызмет туралы толық және шынайы ақпарат беруге міндетті. Маршруттың маңызды бөліктерін жасыру тәрізді заң бұзушылықтар ақшаны қайтаруға негіз бола алады. Электронды сауда алаңдары да ұсынылған ақпараттың дұрыстығына жауапты және тұтынушылар мүддесі үшін бақылау механизмдерін қамтамасыз етуге міндетті.
Еске салайық, бұған дейін қазақстандықтарға мамырдан бастап рейс кешіктірілгені үшін өтемақы төленетінін жаздық. Пилоттық жоба мамыр айында іске қосылады деген болжам бар. Бұл адамдарға әуе билетін сатып алумен қатар сақтандыруды өз еркімен сатып алуға мүмкіндік береді. Қазір қазақстандықтар тасымалдаушылардың кінәсі анықталған кезде ғана рейстердің кешіккенінен өтемақы алады. Ол үшін екі сағаттан артық кешіккен болуы керек. Өтемақыны алу үшін әуекомпаниясының өкілдігіне хабарласып, шешімді күтесіз.