Илон Масктың ең үлкен зымыран мен әуе кемесі сынақ барысында бірер минуттан соң жарылып кетті
Илон Масктың SpaceX компаниясы 20 сәуірде адамзат тарихындағы ең үлкен зымыран Super Heavy мен Starship әуе кемесін екінші рет ұшырды деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі ВВС арнасына сілтеме жасап.
Алайда кемесі бар зымыран ғарыш айлағынан ұшырылғаннан соң бірнеше минуттан кейін жарылды.
Жоспар бойынша Super Heavy-дің бірінші кезеңінде ол бірден қонып, Starship ғарышқа шығуы керек еді. Алайда төрт минуттан кейін кеме зымыраннан бөліне алмай, бүкіл жүйе құлап, жарыла бастады.
Апатқа қарамастан, Space X бұл сынақ ұшырылымын сәтті деп санайды. Өйткені зымыран мен кеменің ұшқанының өзін жетістік деп атады.
Илон Масктың қызметкерлерін құттықтап, бірнеше айдан кейін жаңа сынақ басталатынын хабарлады.
Кеме мен зымыран тасығыштың биіктігі 120 метрге жуық болды, ал тартылыс осы уақытқа дейін салынған зымырандардың қуатынан екі есе көп болды.
Сынақ жергілікті уақыт бойынша таңғы сағат 8:34-те Техас штатындағы Бока Чика қаласындағы шағын ғарыш айлағынан басталды.
Starship-тің алғашқы сынағы 10 сәуірде болды.
Жоспар бойынша ол жер шарын толығымен айналып өтуі керек еді. Іске қосылғаннан кейін Starship зымыраннан бөлініп, өз қозғалтқыштарымен Кариб теңізінің үстінде, содан кейін жер бетінен 100 км-ден астам биіктікке дейін ұшады деп жоспарланған.
Орбитаға шығу алты минут 23 секундқа ойластырылды. Келесі 90 минут ішінде кеме планетаны толығымен айналып өтіп, Жер атмосферасына оралып, Гавай аралдарының солтүстігінде Тынық мұхитына батуы керек еді.
Илон Масктың ойынша, Starship зымыран және ғарышты игеру индустриясын толығымен өзгертеді. Ол орбитаға адамдарды немесе жүктерді жеткізіп, күніне бірнеше рейс жасай алады деген пайыммен жасалды. Маск Starship-ті қарапайым адамдар үшін планетааралық саяхат жасауға мүмкіндік беретін көлік ретінде қарастырады.
Кеменің жоғарғы және төменгі сегменттері бір-бірінен бөлек сыналды.
Зымыранның өзі салыстырмалы түрде төмен биіктікке бірнеше рет ұшырылды.
Егер жоспарланғандай, SpaceX ұшыру кезінде 90 пайыздық күшке жетсе, төменгі саты зымыранға 70 меганьютонға жақын қуат беруі керек. Бұл 100-ге жуық Concorde дыбыстан жоғары лайнерлерінің ұшуын қамтамасыз ету үшін қажет күшке тең. Түсу кезінде қызып кетпес үшін зымыранға арнайы қорғаныс қабаты қолданылады.
Starship және зымыран сынақтарын NASA мемлекеттік аэроғарыш әкімшілігі мұқият бақылауда. Айға жету үшін NASA SpaceX-ке шамамен үш миллиард доллар бөлді.
Оңтүстік Калифорния университетінің астронавтика профессоры және SpaceX кеңесшісі Гаррет Рейсман Маск Күн жүйесіне кеңірек енгісі келетінін айтады.
"Ол Starship-ті адамдарды Марсқа жаппай жеткізу құралы ретінде көреді", – деді Рейсма.