Дәрігерлер қыста үйде жатып денені қалай қалыпты жағдайда ұстауға болатынын айтты

Суық мезгілде жаттығудан бас тартудың қажеті жоқ. Дәрігерлердің ұсынымдары бойынша күн сайын он мың қадамға дейін жүру керек, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.

Бұл қан айналымын жақсартады және артық калориялардан құтылуға көмектеседі. Алайда, қыста қашықтықты айтарлықтай қысқартуға болады. Кардиолог Владимир Хорошев қыстың күні денені қалыпты жағдайда ұстау үшін не істеу керек екенін айтты. 

"Адам қарда немесе мұзда жүргенде бұлшықет кернеуі күшейеді. Мұндай жағдайда қадамдар санын 5-6 мыңға дейін азайтуға болады. Энергияны тұтыну және бұлшықет кернеуі бойынша бұл асфальтта немесе жерде қалыпты режимде он мың қадаммен салыстыруға болады", - деді дәрігер. 

Дегенмен, ұзақ серуендеуді ұнатпайтындар үшін тағы бір нәрсе барү Денені үйде, жұмыста немесе тіпті қоғамдық көліктерде физикалық белсенділікпен қамтамасыз етуге болады.

"Аяқтарды мүмкіндігінше өзіңізге қарай тартып жаттығуға болады. Осылайша, балтыр бұлшықеттері өкше сүйегіне бекітілген Ахиллес сіңірі арқылы сіз бұлшықет-венасын жұмыс істетесіз. Осылайша метрлер мен километрлерді сұрыптайсыз. Мұны отырып немесе жатып, тіпті қоғамдық көліктерде тұрғанда жасауға болады, - деп түсіндірді Владимир Хорошев.


Талқылау
Пікір
Қазір оқып жатыр
Çàãðóçêà...
Қазір оқып жатыр