Әкімдікпен соттасуда: Алматы облысында тұрғын ауылын автобуспен қамтамасыз етуді талап етті
Алматы облысының тұрғыны әкімдікті сотқа беріп, ауылына автобус әкелуді талап етті, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі “Время” басылымына сілтеме жасап.
Ахмет Оразбаев – Нұра тұрғыны, бірақ Алматыда жұмыс істейді. Оның көлігі болса да, Нұра мен Туғанбай ауылына мегаполистен тұрақты маршрут іске қосуды көздейді.
“Нұра ауылдық округінде 15 мың адам тұрады. Мындай әділетсіздіктен ауылдастарымның азап шеккенін көре алмаймын, – деді тұрғын.
Нұра мен Туғанбайдан Алматыға автобус бірнеше жылдан бері жүрмейді. Бұрын жеке газельдер болатын. 2020 жылы қала әкімдігі осы аймақтарға "Райымбек" станциясынан Жетіген кентіне дейінгі тұрақты №220 маршрутты іске қосты және газельдердің жүруіне рұқсат беру туралы бұйрық берді.
Жетігеннен Нұраға дейін төрт шақырым, Тоғанбайға дейін тоғыз шақырым. Көлігі бар адамдар үшінаса бір мәселе емес. Таңертеңгі сағат бестен алтыға дейін қалған адамдар тас жолға шығып, көрші кентке, ал сол жерден Алматыға, ары қарай жұмысқа, оқуға, ауруханаға жету үшін такси ұстауға тырысады.
“Қалаға баратындар әдетте Жетіген теміржол өткелінің жанына отырғызылады. Мұнда такси жүргізушілері тұрады, бірақ әрқашан емес. Жолшыбай ұстаған такси құны Нұраға дейін 100 теңге, Туғанбайға 200 теңге. Жетігеннен кету оңай, оған жету қиынырақ, өйткені қалаға баратындар көп, ал ауылға баратындар аз. Ал қалаға жолшыбай емес, кәдімгі такси ұстау – 800 теңге. Бірақ ауыл тұрғындары күнде бұл бағаға таксиге төлей алмайды. Сондықтан оларда автобусқа мініп, 80 теңгеге жүретін мүмкіндік болуы тиіс.”, – деді Оразбаев.
Алматыдан Нұра ауылының шекарасына дейін 37 километр, Туғанбай кентіне дейін-48 километр. "Автокөлік туралы" заңда ақ-қара түспен жазылған: егер елді мекен республикалық маңызы бар қаладан 50 шақырым қашықтықта орналасқан болса, ол қала маңына жатады. Оны жергілікті атқарушы органдар, яғни Алматы әкімдігі қоғамдық көлікпен қамтамасыз етуге тиіс.
Оразбаев алдымен барлық инстанцияларға жазды. Ол Нұра ауылы мен Туғанбай кентіне дейін №220 маршрутты ұзартуды ұсынды.
2021 жылы ер адам Алматы облысы әкімінің атына ұжымдық хат жазды. Ол Алматыға, қалалық мобильділік басқармасына жіберілді. Сол жерден ”ауылдарды көлікпен қамтамасыз ету мүмкіндік жоқ, автобустар ескі, жаңасын алуға ақша жоқ” деген жауап келді.
Сол кезде Оразбаев премьер-министрдің атына шағым жазды. Оған 328 ауыл тұрғыны қол қойды. Нұра ауылдық округіне комиссия келді.
2022 жылдың мамыр айында ер адам талап-арыз берді. Онда Алматы әкімдігі Нұра ауылы мен Алматы облысының Туғанбай кентінің тұрғындарын 30 күн ішінде қалаға дейін тұрақты автобус тасымалымен қамтамасыз етуді міндеттесін деген талап болды.
2022 жылғы 13 шілдеде Алматы әкімшілік соты талап-арызды қанағаттандырды.
“2022 жылдың 21 шілдесінде сот шешімі шықты. Заң бойынша жауапкердің апелляциялық шағым түсіруге екі ай уақыты бар. Бірақ олар шағымды созып дәл 21 қыркүйекте жазды”, – дейді ер адам.
8 желтоқсанда Алматы қалалық сотының апелляциялық алқасының отырысы өтті, онда Алматы әкімдігінің апелляциялық шағымы қаралды. Жауапкер сот шешімін жоюды, жаңасын шығаруды сұрады. Бірақ апелляциялық алқа бірінші сатыдағы сот шешімін өзгеріссіз қалдырды.
“19 қаңтарға дейін әкімдік өкілдері кассациялық шағым бере алады. Олар тағы созатынын білем. Сонда сотталушының тағы алты айы болады. Егер ол қанағаттандырылмаса, сот шешімін ерікті түрде орындау үшін тағы бір ай қалады. Сотқа жүгінген сәттен бастап бір жылдан астам уақытым өтеді. Қалай болғанда да, мен бастаған нәрсені соңына дейін жеткіземін”, – дейді Оразбаев
Әкімдік автобусты бір ай ішінде іске қосу мүмкін емес дейді. Бірақ 2021 жылғы индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің хатында қалалық ұтқырлық басқармасы Нұра ауылы мен Туғанбай кентіне дейінгі бағытты әзірлегені айтылады.

Биыл қай салаға қанша грант бөлінді: Қазақстанда сұранысқа ие мамандықтар аталды
