Бұл шара жаяу жүргіншілерді қорғауға бағытталған. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының мәліметінше, егер көлік сағатына 60–65 шақырым жылдамдықпен жүрсе, апат кезінде өлім қаупі сағатына 50 шақырым жылдамдыққа қарағанда 4,5 есе артады.
Қолайсыз ауа райында колонналардағы қозғалыс
Тұман, жаңбыр немесе қар жауғанда көп көліктің апатқа түсуін азайту үшін ішкі істер министрлігі колоннадағы қозғалыс ережелерін нақтылады:
- Бағыт ауыстыруға және басып озуға тыйым салынған;
- Өздігінен тоқтауға тыйым салынған;
- Егер колоннада 10-нан астам көлік болса, оларға екі патрульдік көлік қозғалыс кезінде ілесіп жүреді.
M2 және M3 автобустарында жолаушыларды отырғызу және түсіру
Автобус жүргізушілеріне жолаушыларды тек маршруттық көліктердің аялдамаларында мінгізіп, түсіруге рұқсат етіледі. Бұл тасымалдаушылар үшін жұмысын жеңілдетіп, қозғалысты қауіпсіз етеді.
Ереже екі категорияға қатысты:
- M2 – 5 тоннаға дейінгі шағын және орта автобустар, 8-ден көп жолаушыға арналған.
- M3 – ірі және туристік автобустар.
Қызғылт сары жыпылықтайтын шамдарды қолдану жеңілдетілді
Енді жылдам алынатын (магнитті) бекіткіші бар қызғылт сары және сары жыпылықтайтын шамдарды пайдалану үшін рұқсат қажет емес. Олар жол жөндеу жұмыстары кезінде, ірі габаритті және қауіпті жүктерді алып жүретін көліктерде, велосипедшілер топтарын сүйемелдеуде, сондай-ақ балаларды тасымалдайтын автобустарда қолданылуы мүмкін. Бұған дейін мұндай жыпылықтайтын шамдарды пайдалану үшін рұқсат құжаттарын алу, көлікті қайта жабдықтау және техпаспортқа белгі енгізу талап етілетін.
Электрондық жол парақтары
Жол парақтарын электрондық форматта қолдануға рұқсат берілді. Сондай-ақ қолайлы болу үшін барлық сызбалар, жол белгілері мен жол таңбалары цифрландырылып, оларды көрнекі ету көзделген.
Полиция жол қозғалысына қатысушыларды жаңартылған талаптарды үнемі қарап, жол ережелерін сақтауға шақырды.
“Бұл – әр жүргізушінің міндеті. Өзіңізге және жақындарыңызға қамқор болыңыз!”, – делінген хабарламада.
