Ғалымдар студенттердің болашақта аз жалақы алуына әсер ететін әдетті атады
Қытайда ғалымдар университет студенттерінің мобильді қосымшаларға жұмсаған уақыты мен олардың оқу үлгерімі мен оқуды бітіргеннен кейінгі жалақы деңгейі арасындағы заңдылықты көрсететін ауқымды зерттеу жүргізді. Бұл туралы Stan.kz ақпарат агенттігі NBER басылымына сілтеме жасап хабарлайды.
Фото: depositphotos.com
Зерттеуге 2018-2020 жылдар аралығында оқуға түскен Қытайдағы университеттің 7 479 студенті қатысты. Сонымен қатар зерттеушілер елдің ең ірі ұялы байланыс операторларынан 6 430 студенттің мобильді қосымшаларды пайдалануы туралы деректерді жинады. Олардың ішінде 42 пайызы қыздар, 58 пайызы ұлдар.
Зерттеуді Висконсин-Мэдисон университетінің ғалымы Пэнле Цзя Барвик, Цзинань университетінен Сиюй Чэнь және Сунь Ятсен университетінен Чао Фу мен Тен Ли жүргізді.
Ғалымдар өз жұмысында мобильді қосымшаны қолданудың студенттердің академиялық және мансаптық нәтижелеріне әсерін зерттеді. Сондай-ақ осы нәтижеге қатарластарының қалай әсер ететінін" де зерттеді. Авторлар қолданбаны пайдалану академиялық үлгерімге, физикалық денсаулыққа және оқуды аяқтағаннан кейін бастапқы жалақыға қалай әсер ететінін зерттеді.
Зерттеу нәтижесі қосымшаларды, әсіресе ойынға арналған қосымшаларды жиі пайдалану оқу үлгерімін төмендететінін көрсетті. Мысалы, өтініштерді қабылдауға кететін уақытты ұлғайту орташа балды (GPA) 36,2 пайызға төмендетіп, бітірушінің тапқан жалақысын 2,3% төмендетуі мүмкін.
Құрдастарының мобильді қосымшаларды қолдануы да студенттерге айтарлықтай әсер етеді. Сондай-ақ бұл олардың оқу үлгерімін және оқуды аяқтағаннан кейінгі жалақысын төмендетуі мүмкін.
Зерттеу көрсеткендей, қолданбаны көп пайдалану студенттердің оқуға жұмсайтын уақытын алмастырады. Сонымен қатар кешігу мен сабаққа мүлде қатыспауға әкеп соғады.
Зерттеушілер, студенттердің ойын уақытын шектеу түлектердің бастапқы жалақысын кем дегенде 0,9% көтеруі мүмкін деген қорытындыға келді.