"Қазақтелеком" өзге байланыс операторларымен сервистік әрекеттестікті цифрландырмақ
Еліміздің жетекші байланыс операторы "Қазақтелеком" оператораралық қызметтер нарығындағы серіктестерімен өзара әрекеттесу үшін бірыңғай платформа құруды ұсынады. Компанияның пікірінше, мұндай байланыс арнасы бүкіл нарықтың өзекті мәселелерін шешуге, сондай-ақ ең ірі компанияға B2O сегментіндегі серіктестерден кері байланыс алатын тиімді алаңға айналады, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.
Мұндай ресурсты "Қазақтелеком" Қазақстанның Ұлттық телекоммуникация қауымдастығымен бірлесіп енгізуге дайын. Бұл туралы 15 сәуірде қазақстандық байланыс операторларымен өткен бірінші онлайн-конференция барысында "Қазақтелеком" АҚ басқарма төрағасы Қуанышбек Есекеев мәлім етті.
Еске салайық, жыл басынан бері компания басшылығы әр нарық сегментіндегі серіктестермен жеке кездесулер сериясын бастаған болатын, B2O сегментіндегі серіктестермен (оператораралық қызмет сегменті) бірінші кездесу осы жұмада өтті.
Ашық интерактивті диалог форматында өткен кездесу барысында компания басшылығы серіктестерімен "Қазақтелеком" кабельдік каналдарға қолжетімділікті қамтамасыз ету кезінде және техникалық шарттарды беру кезінде туындайтын ең өзекті мәселелерді талқылады. Тарифтер мен бағалар тақырыбы және осы сегменттегі тұтынушылармен қызмет көрсетудің өзара әрекеттесу процестерінің проблемалары да қозғалды.
"Қазақтелекомда" кабельдік каналдар мен талшықты-оптикалық байланыс желілерінің кең желісі бар. Басқа байланыс операторлары үшін кабельдік арналарға қол жеткізу нормативтік стандарттарға толық сәйкес техникалық шарттарды ескере отырып қамтамасыз етіледі. Тек өткен жылдың өзінде "Қазақтелекомға" 3,4 мыңға жуық осындай өтінім жолданды, оның 6,8%-ы техникалық мүмкіндіктер мен ұсынылған құжаттардың толық пакетінің болмауына байланысты қабылданбады, бұл өз кезегінде осы компаниялардың тарапынан көптеген сұрақтар туғызды. Сондықтан өтініш беру процесін мүмкіндігінше ашық ету мәселесі өткір тұр.
"Біз процестің ашықтығын оңтайландыру және арттыру сұранысының өзекті екенін түсінеміз және біз реттеушімен яғни профильді министрлікпен бірлесіп "бір терезе" қағидаты бойынша өтінімдерді беру тәртібін әзірлеп, қайта қарап жатырмыз. Қазіргі уақытта біз көптеген бизнес-процестерді цифрландыруға талпынып жатырмыз және техникалық талаптарды беруге электронды өтінімдер осы ниеттің бірі болып табылады. Біз бұл функцияны осы жылдың соңына дейін енгізуді жоспарлап отырмыз", – деді "Қазақтелеком" АҚ басқарма төрағасы Қуанышбек Есекеев.
Сонымен қатар, компания сапалы сервистік қызмет көрсетуді дамыту және жақсарту аясында бүкіл Қазақстан бойынша сервистік және сату функцияларын қайта құрылымдау бойынша ауқымды жұмыстарды жүргізіп жатқанын атап өтті. Жеке менеджерлер арқылы әдеттегі байланыс пен өзара әрекеттесу арнасымен қатар "Қазақтелеком" цифрлық өзара әрекеттесу құралдарын жасайды. Осы ретте байланыс операторларына ыңғайлы болу үшін B2O сегментінің бірқатар қызметтері компанияның ресми сайтында ISMET.kz жеке кабинетінде қолжетімді.
Тарифтік саясатқа келетін болсақ, "Қазақтелеком" АҚ қызметтерге есептелген тарифтерді жүйелі түрде қарастырып отырады, серіктестерге өзара әрекеттесудің әртүрлі формалары, соның ішінде жеңілдіктер ұсынылады. Мәселен, 2020 жылы "Қазақтелеком" байланыс операторлары үшін Интернетке кең жолақты қолжетімділік қызметтерінің есептелген тарифтерін қайта қарап, 33%-ға дейін төмендетті.
"Біз нарықтың жауапты ойыншысы ретінде бір уақытта стейкхолдерлер яғни мүдделі тараптарымыздың қажеттіліктерін қамтамасыз етуге міндеттіміз. Мысалы, мемлекет пен тұтынушылар бізден абоненттердің барлық сегменттері үшін қызметтердің қолжетімділігін арттыруды күтеді, ал біздің акционерлер, соның ішінде мемлекет, кірістілік пен салық шегерімдері бойынша өз міндеттемелерімізді орындағанымызды күтеді. Бұл ретте, дамуға қомақты инвестиция бөле отырып, инфрақұрылымды сақтап қана қоймай, дамытуымыз керек екенін атап өткен жөн. Дәл осы сан қырлы қажеттіліктердің негізінде біз тарифтік саясатымызды және коммерциялық стратегиямызды қалыптастырамыз", - дейді Корпоративтік сегмент бойынша директор, КБД бас директоры Алмат Қараманов.
Айта кету керек, қазіргі уақытта 60-тан астам байланыс операторы "Қазақтелеком" АҚ-ның серіктесі болып табылады. Барлық туындайтын өндірістік мәселелерді жедел шешу, сондай-ақ серіктестермен өзара әрекеттесу және ынтымақтастық процестерін үнемі жетілдіру мақсатында компания басшылығы Қазақстанның Ұлттық телекоммуникация қауымдастығымен бірлесіп, байланыс операторларымен өзара әрекеттесу үшін бірыңғай платформа құруды ұсынды.

Қазақстандық блогерлер "лотереяға" тыйым салатын заңды айналып өтудің жолын тапты
