AAPL
145.64 $
0.46 %
TSLA
677.35 $
4.69 %
NDAQ
186.68 $
0.62 %
GOOGL
2715.55 $
-0.23 %
FB
358.32 $
-4.01 %
FRHC
63.26 $
0.11 %
AAPL
145.64 $
0.46 %
TSLA
677.35 $
4.69 %
NDAQ
186.68 $
0.62 %
GOOGL
2715.55 $
-0.23 %
FB
358.32 $
-4.01 %
FRHC
63.26 $
0.11 %
Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

"Bek Air айыпталмайды": Ұшақ апатын тергеудің егжей-тегжейлері пайда болды

Қазақстанның авиациялық әкімшілігінің бас директоры Питер Гриффитс 2019 жылғы 27 желтоқсанда Алматы маңында Bek Air авиакомпаниясы ұшағының апатқа ұшырауына қатысты ұзаққа созылған тергеуге түсініктеме берді. Оның мәліметінше, авиакомпания жауапкершілікке тартуды жоспарламайды, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.

Гриффиттің айтуынша, жоспар бойынша тергеу 31 Мамырда аяқталуы керек еді.

"Мен қатысқан жиналыста авиациялық оқиғалар мен оқиғаларды тергеу басқармасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігін қойды", – деп нақтылады ол.

Алайда, бүгінгі таңда тергеу нәтижелері әлі жоқ.

"УРАБИ тергеуді әлі аяқтаған жоқ. Ол басқа бағытта қозғалады – не Алматы әуежайын жауапкершілікке тартқысы келеді, не Bek Air әуе кемесінің алдында ұшып шыққан Airbus А321LR әуе кемесімен құрылған Құйын ағынынан туындаған мәселені ұстанады. Нәтижесінде ұшақ апаты үшін жауапкершілікті ешкім мойнына алмайды", – деді Гриффитс.

Ол Bek Air әуе компаниясының басшылығы ұшақ апаты үшін жауапкершілікке тартуды жоспарламағанын растады.

Сондай-ақ Гриффитс Қазақстанның авиациялық әкімшілігі авиакомпанияның сертификатын ұзартуға неліктен жол бергенін айтып берді.

"Еуроодақтың алаңдаушылығына қатысты. Олар Bek Air туралы білетін, мен Bek Air туралы Қазақстанға келгенге дейін білетінмін. Авиакомпания мұнда номиналды түрде орналасқан, іс жүзінде Нидерландыдан басқарылады. Барлық әуе кемелері Нидерланды ұйымына тиесілі. Бұл компания Қазақстанда 1993 жылдан бастап ұшқан. Бұл бәріне белгілі болды.

Мәселе мынада, AAC тек ұйымдастырылды. Бұл уақыт мәселесі болды. Бұл ұйымға шара қолдану үшін жеткілікті материалдар мен растайтын құжаттарды жинау қажет болды. 2019 жылы бізде жеткілікті дәлелдер болған жоқ. Сертификатты ұзартуға өтініш берілген кезде ұйымда тек 40 адам жұмыс істеді, олардың 23 - і бізге азаматтық авиация комитетінен (ААК) берілді", – деп түсіндірді Гриффитс.

Авиация әкімшілігі 2019 жылдың тамызында құрылды.

"2019 жылы инспекция ААК-да болған ескі ережелер бойынша жүргізілді. Тиісінше, ешқандай бұзушылықтар анықталған жоқ. Инспекция төмен деңгейде өтті, бірақ заңнамаға сәйкес олардың сертификатын жаңартпауға негіз болған жоқ.

Апаттан кейін біз олардың сертификатын қайтарып ала алдық, өйткені бұзушылықтар айқын болды. Егер біз тиісті шараларды уақытында қабылдап, адамдардың өмірін қамтамасыз ете алсақ, бұл болмауы керек еді. Адамдар өлмеуі керек еді", – деді Питер Гриффитс. Қазақстанның авиациялық әкімшілігі ұшақ апатын тергеуге қатыспайды. Бірақ Ұлыбританиядағы Питер Гриффитс авиациялық апаттарды зерттеу курсынан сабақ берді.

"Әуе апаттарын тергеу кезінде ереже бар: осы апатқа қатысқан елдерге хабарлау қажет. Мысалы, егер бортта осы елдердің азаматтары болса, егер әуе кемесі басқа елге, сондай-ақ әуе кемесін өндіруші елге тиесілі болса.

Қазақстандық ұйымдардан басқа, оқиға туралы Ұлыбритания, Германия, Нидерланды сияқты төрт елдің ұйымдары, сондай-ақ ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі Еуропалық агенттік хабарланды. Сол кезде олар тергеуге қатысу үшін Қазақстанға жіберілген инспекторларды анықтады. Бір күннен кейін оларды өз елдеріне қайтарды. Оларға қатысу қажет емес деп айтылды. Бұл шешімді УРАБИ қабылдады", – деді Питер Гриффитс.

Ол әуе кемесін өндірушілердің голландиялық өкілдері апатқа ұшыраған ұшақтан алынған мәліметтер негізінде Еуропалық ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету агенттігіне есеп бергенін айтты.

ТМД-дан Мемлекетаралық авиация комитетінің (МАК) мамандары ұшу деректеріне алғашқы талдау жүргізді және өткен жылдың маусым айында өз талдауларын ұсынды.

Гриффитс халықаралық ережелерге сәйкес мүдделер қақтығысын болдырмау үшін тәуелсіз ұйым авиациялық оқиғаларды тексеруі керек деді.

Талқылау
Пікір
Қазір оқып жатыр
Çàãðóçêà...
Қазір оқып жатыр