Ұшу кезінде жолаушыларға не себепті терезе пердесін жабу міндеттеледі?
Ұшу алдында жолаушылар жолсеріктің айтқанын орындауы тиіс. Соның ішінде жолсеріктің айтуы бойынша терезе пердесін де жабу міндеттеледі. Әдетте көпшілік терезенің передесін не себепті жабу керек деп талқылап жатады.
Жолаушы апатты жағдайды терезеден көрмеуі тиіс
Ұшу және қону кезі қауіпті кезең болғандықтан экипаж ішіндегі тәртіп қызметкерлердің мойнында болады. Терезеден сыртта не болғаны анық көрінеді. Апат болған жағдайда жолаушы терезеге қарап өзгелердің үрейін ұшыруы мүмкін.
Даладағы жарық адамды тыныштандырады
Күндіз ұшқан кезде ұшақтағы жарықтың бәрі сөндіріледі. Сондықтан апат болған жағдайда жарық тек терезеден түседі. Жолаушылар терезеден сыртқа қарағанда жарықтың әсерінен апатты жағдайды толық көре алмайды. Сондықтан барлығы жақсы деген ойда болады.
Пластикалық перделер жарақаттауы мүмкін.
Ұшақ қатты қонған жағдайда перденің сынықтары адамның бетін, денесін зақымдап жатады. Экипаж ережесіне сәйкес, жолаушыларды көшіруге 90 секунд қана беріледі. Сондықтан ережені сақтап отыру міндетті емес. Терезе пердесін де ашу қиынға түспейді.
Тағы да оқыңыз:
Дінімізде қымыз ішуге рұқсат па?
Айсәуле Бақытбек: Тек өз тілдерінде сөйлейтін корей халқына қызыға қарадым
Баян Мақсатқызы: Тұрсын кітаптан түскен қаражатты қайырымдылыққа жұмсауды ұсынды