
Қаржыгерлер күніне орай Sapa Group Қазақстан микроқаржы ұйымдарының Ассоциациясымен бірлесіп “The Future of MFO” атты жабық кәсіпкерлік таңғы ас ұйымдастырды. Оған микроқаржы секторының жетекшілері мен сарапшылары қатысты. Кездесудің негізгі идеясы – ірі деректер, цифрлық шешімдер және стратегиялық архитектура микроқаржы ұйымдарының тезірек дамуына, шығындарды азайтуға және клиенттік тәжірибені жақсартуға қалай көмектесетінін көрсету. Кездесудің атмосферасы жұмысқа бейім, белсенді болды. Ресми баяндаулар емес, сұрақтар, пікірталастар және нақты кейстер қаралды.
Sapa Group сарапшылары – Fintech, WorkTech және AI шешімдерін әзірлейтін қазақстандық компаниялар тобы. Олар банктер мен микроқаржы ұйымдарында тиімділігін дәлелдеген практикалық кейстерді ұсынды.

Sapa Solutions компаниясының Аймақтық операциялар менеджері Татьяна Соловьева микроқаржы ұйымдарын іске қосу тек алғашқы қадам екенін көрсетті. Нақты даму архитектура пайда болған жерде басталады, яғни: айқын процестер, тәуекелдердің ашық моделі, аналитика, өнімдік логика және деректерге негізделген шешімдер мәдениеті. Міне, дәл осы нәрсе микроқаржы ұйымдарына OPEX-ті және time-to-market-ті азайтып, портфельді хаоссыз ұлғайтуға мүмкіндік береді.
Sapa Technologies компаниясының Бас атқарушы директоры Абай Ердембеков қаржы саласының технологиялық дамуы бойынша стратегиялық көзқарасын таныстырды. Өз сөзінде ол несие конвейері мен AI-скорингті енгізу шешім қабылдау уақытын бірнеше минутқа қысқартуға, конверсияны арттыруға және операциялық командаларға түсетін жүктемені азайтуға мүмкіндік беретінін атап өтті. Сондай-ақ цифрлық брокер мен клиенттік тәжірибені өзгертуге, қаржы өнімдерімен өзара әрекеттесуді барынша ыңғайлы әрі жедел етуге бағытталған ақылды сервистер сынды компания шешімдері жеке блокта таныстырылды.

Sapa Digital Communications компаниясының Бас атқарушы директоры Дина Саракаева AI дәуірінде клиентпен жұмыс жасау тәсілін өзгертетін шешімдерді ұсынды. Бүгінде микроқаржы ұйымдары үшін тек қарыз беру жеткіліксіз, клиентті түсіну, оның қажеттіліктерін алдын ала болжау және проактивті әрекет етуі маңызды. Бұл тәсілдің өзегінде жетілдірілген аналитикасы бар Қазақстандағы алғашқы интеллектуалды CRM жүйесі тұр. Ол көпарналы коммуникацияларды, Smart Collection шешімін, Voice bot жүйесін, AI Speech Analytics және CVM платформасын біріктіреді.

Мұндай деректер мен жекешелендіруге негізделген экожүйе клиенттермен өзара әрекеттесуді жаңа деңгейге көтереді — реактивті процестерден интеллектуалды байланысқа өтіп, сатылымды арттыруға, клиенттерді сақтап қалуға және берешекпен жұмысты тиімді етуге мүмкіндік береді.
Alga Pay компаниясының Бас атқарушы директоры Мирам Жильгильдин HR-опционалды қосып, “айлыққа дейінгі ақша” сервисі қызметкерлердің адалдығы мен белсенділігінің маңызды факторы болғанын атап өтті. Бұл компанияларға қаржыға қосымша жүктеме түсірмей-ақ кадрды ұстап тұруға көмектеседі дейді.

Кездесу көрсеткендей, микроқаржы ұйымдарының болашағы тек қарыз беруде емес. Ол – деректер, AI, автоматтандыру, цифрлық процестер және ойластырылған стратегиялық сәулет.