Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

Қазақстанда электромобильдер саны 12 есе артты: Елімізде көліктегі литий-ионды батареялар қалай жойылады

Қазақстанда электромобильдердің саны қарқынды түрде артып келе жатыр. Оған дәлел 2021 жылдан бері олардың саны 12,5 есе көбейді. 1 мамырда ішкі істер министрлігінің бірыңғай деректер базасында 9 813 электромобиль тіркелді. Бұл туралы Stan.kz ақпарат агенттігі хабарлайды.

Фото: Pixabay.com

Экология және табиғи ресурстар вице-министрі Мансұр Ошурбаев Қазақстанның электр көліктерінің аккумуляторларын қайта өңдеуді қалай жоспарлап отырғанын айтып берді. Оның айтуынша, бұл үшін арнайды зауыт салынады.

“Бүгінде үкімет электромобильдерді пайдалану инфрақұрылымын дамытудың Жол картасын бекітті. Соның негізінде министрлік литий-ионды қайта өңдеу бойынша халықаралық тәжірибені зерделеу мақсатында талдау жүргізуді жоспарлап отыр. Электр көліктеріне арналған аккумуляторлар және елімізде литий-иондық аккумуляторларды қайта өңдеу зауытының құрылысына инвестор тартуды ойластырып қойды”, – деді ол.

Вице-министрдің айтуынша, ROP Operator компаниясы жинаған қаражатты аккумуляторды қайта өңдеуге және кәдеге жаратуға жұмсауға болады.

“ҚР Экологиялық кодексінің 388-бабының 1-тармағының 15-тармақшасына сәйкес ROP Operator компаниясы өзінің банктік шотына өндірушілер мен импорттаушылардан түскен ақшаны код талаптарына сәйкес қайта өңдеу төлемі түрінде жібереді. Тікелей немесе жанама түрде мемлекетке және (немесе) ұлттық басқарушы холдингке тиесілі жарғылық капиталдағы дауыс беретін акцияларының (үлестерінің) елу және одан да көп пайызы) ұйымды қаржыландыруға, өңдеу өнеркәсібіндегі жобаларды одан әрі қаржыландыруға бағытталған. Осы бағытта әлеуетті инвесторлар қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату кешендерін салуға қаражат ала алады”, – деп түсіндірді Мансұр Ошурбаев.



Литий-ионды аккумуляторларда кобальт, никель және марганец сияқты металдар бар. Олар улы және полигондардан шайылған жағдайда су көздері мен экожүйені ластауы мүмкін. Сондықтан қоршаған ортаға зиянын азайту үшін оларды дұрыс жою керек.

Еске салайық, бұған дейін өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті электромобильдерге міндетті жаңа стандарттарды бекіткен еді. Зарядтау орындарын жанармай құю станцияларында, техникалық қызмет көрсету орындарында, автотұрақтарда, жол бойындағы қызмет көрсету нысандарының жанында, сондай-ақ тұрғын, қоғамдық, кәсіпкерлік және өндірістік аумақтарда орналастыруға болатыны айтылды.

Талқылау