Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

Елде автокөлік бағасы неге шарықтап кеткен - Мамандар жауап берді

Қазақстандағы автокөлік бағалары өсуінің себебі анықталды. Бұл туралы Stan.kz ақпарат агенттігі Еуразия бірінші арнасына сілтеме жасап хабарлайды. 

машина кымбат

Көлік жасаушылар форумының қатысушылары бағаның үздіксіз өсуіне қатысты шешім ұсынды. 
Қазақстанда және басқа елдерде автокөліктердің бағасы әртүрлі. 

"Инфляция бар, көлік жасауда импортталатын шикізаттың деңгейі жоғары. Құны соған байланысты. Сондықтан өндірілген өнімнің құнын бақылай алу үшін импорттық компонентті төмендетуіміз керек", – деді Парламент Мәжілісінің депутаты Динара Шөкіжанова. 

Қазақстанның көлік жасаушылар одағы осы пікірді қолдады. Кәсіпорындар көптеген компоненттерді шетелден сатып алғасын көлік бағасы белгіленген сомадан асады. 

"Бампер үлкен. Ол екі текшені алады, салмағы небәрі 20 кг. Оны Оңтүстік Кореядан әкелгенде, вагонның бір бөлігін алады. Сондай-ақ жанармай жүйесіне немесе т.б. нәрсеге арналған түтіктер бар. Бұл автокөліктің қымбаттауына әсер етеді. Бір көлікке 150 доллардан 200 долларға дейін қосылуы мүмкін", – деді Қазақстан Көлік жасаушылар одағының төрағасы Мейрам Пішембаев. 

Қазақстанда шығарылған көліктер қаншалықты арзан болуы мүмкін екенін спикер нақты атай алмады. Ол жақында Қазақстанда автокомпоненттер зауыттары пайда болатынын айтты.

"Олар оны салып, ұзақ мерзімді сатып алу үшін бизнеске береді. Біреулер орындығын шығарады, біреуі кілемшелерін, ал басқасы бамперді жасайды. Бастысы көптеген шағын кәсіпорындар пайда болып, қолдау шараларын алып, көлік компоненттерін шығара бастауы керек", – деді Пішембаев. 

Бұл бизнес үшін тиімді. Жұмыс та, мемлекеттік қолдау да бар. Логика бойынша қазақстандықтарға арналған көліктер қолжетімді болуы тиіс. Бірақ жеңілдікпен автонесиелеу бағдарламасы кедергі келтіреді. Алайда оның ресурстары жеткілікті емес деп санайтындар бар.

"Менің ойымша, осы немесе басқа аудиторияға бағытталған бірқатар бағдарламалар әзірленуі керек. Бұл бағдарламалар жүйелі болғаны абзал. Бағдарламалар ұзақ мерзімді болуы қажет. Сол кезде “жеңілдік бағдарламасы бойынша көлік сатып ала аламын ба?” деп жүгірмейміз. Бұл әлеуметтік шиеленісті төмендетуі мүмкін", – деді  Динара Шөкіжанова

Қазақстан көлік жасаушылар одағының төрағасы бізде және шетелде жаңа авто және арнайы техниканың құны бақылауға алынатынын айтты.

"Бізде автокөліктер көрші елдерге қарағанда арзанырақ”, – дейді ол.

Талқылау