Қазіргі коммуникация мамандары жаңа сынақтарға тап болып отыр. Олар, бір жағынан, коммуникация қарқынды дамып жатқан цифрлық ортаға тез бейімделуі қажет. Екінші жағынан, тұтынушылардың мәдениеті, тілі мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың сұранысына дәл жауап беруі керек. Конференция сарапшылары анаталитика арқылы осы қиындықтарды бизнестің тиімді мүмкіндіктеріне қалай айналдыруға болатынын талқылайды.
Мынадай тақырыптар талқыланады:
-
Коммуникациядағы тілдік және мәдени ерекшеліктер
-
Клиентке бағытталған жұмыс және талапшыл тұтынушылардың қалауын, сұранысын қамтамасыз ету
-
Контентті жекелендіру және инфлюенсерлермен тиімді жұмыс істеу жолы
-
Әртүрлі цифрлық платформаның ерекшеліктері
-
Digital-каналдардағы нәтижелерді өлшеу қажеттілігі
-
Жасанды интеллект салдарынан пайда болатын жаңа қауіптер және цифрлық ізді бақылау міндеті
Мониторинг жүйесін нақты уақыт режимінде көрсету
Конференциядағы қызық сәттердің бірі – Brand Analytics мониторинг жүйесінің нақты уақыттағы жұмысын көрсету. Қатысушылар залдан тікелей әртүрлі тілде және әлеуметтік желі арқылы хабарламалар жаза алады, ал жүйе оларды бірден тіркеп, қалай талдайтынын көрсетеді.
Ұйымдастырушылар:
-
Тек екі рет басып, өңдеуді қажет ететін теріс пікірлерді қалай табуға болатынын;
-
Дағдарысты тез басқару үшін ақпараттың бастапқы көзін қалай анықтауға болатынын;
-
Клиенттеріңіздің сіздің тауарыңыз бен қызметіңізге пікірін қалай көруге болатынын және басқа да көптеген пайдалы мүмкіндіктерді көрсетеді.
Нақты уақыт режимінде көрсетудің мақсаты – қатысушыларға мониторинг жүйесінен қалай жылдам әрі нақты пайда алуға болатынын көрсету және оны қолдануды бастауға мүмкіндік беру.
Аналитикалық құралдардың жаңалықтары және брендтер мен агенттіктердің тәжірибелік мысалдары
Бүгінде цифрлық платформаларды білмей және аналитиканы дұрыс қолданбай, тиімді коммуникацияны елестету мүмкін емес. Конференцияда SMM-аналитика саласындағы жаңа құралдар таныстырылады. Шағын және орта бизнеске арнайы назар аударылады: сарапшылар шағын әрі орта кәсіпке ірі брендтердің KPI-ларын көшірмей, өз сатылымдары мен клиентінің санына байланысты өз метрикаларын қалай жасау керегін көрсетеді.
Іс-шараның практикалық бөлімінде Tele2, TSPM, Nomad Insurance, Click, AMS, Сидорин Лаб, RQ/AMDG, ITCOMMS және басқа компаниялардың әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша нақты кейстері ұсынылады.
"БАҚ пен әлеуметтік желілер аналитикасы PR маманы үшін офис қосымшалары сияқты міндетті құрал болуы керек. Бұл – тек мониторинг емес, дағдарыстарды алдын алу, трендтерді анықтау, маңызды ақпараттарды табу және жұмыс қаншалық тиімді екенін бағалау мүмкіндігі. Әрбір PR маманы конференцияға барып, медиамониторинг жұмысты қалай жеңілдететінін және нәтижесін қалай өлшеуге болатынын көргені жөн", – дейді ITCOMMS PR агенттігінің негізін қалаушы және Brand Analytics Conference Kazakhstan спикері Александр Лихтман.
Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025 – коммуникацияны тиімді ету үшін жаңа идеялар мен шешімдерді үйренетін орын. Оған қатыспасаңыз, конференцияға келгендерді артынан қуып жүріп, ілесуге тура келеді. Сәтті коммуникацияның болашағына қадам осы жерде.