Гомеопатиялық дәрілер баланың өліміне себепші болуы мүмкін

Жұма, 14 Қазан , 2016 10:47

Балалардың тісін жұлу кезінде қолданылатын гомеопатиялық дәрілер мен гельдер 10 шақты баланың өліміне себеп болған болуы мүмкін.

Alternative medicine

2010 жылы АҚШ-тың медициналық дәрілер мен азық-түлікті санитарлық бақылау басқармасы сатып алушыларға Hyland’s дәрісінде у бар екенін, оның балалардың өліміне себеп болуы мүмкін екенін ескертті.

2016 жылдың 30 қыркүйегінде CVS нүктелер желісінде сатылатын дүкен дәрілеріне де осындай ескерту жасалды.

Басқарма мәліметінше, мұндай қорытынды жасауға талмасы ұстағандарға байланысты 400 оқиға және 10 адам өлімі себеп болды.

Сарапшылар бұл мәселені әлі де тексеріп жатыр. Hyland’s пен CVS қауіпті дәрілер сатуын тоқтатты.

FDA мен америкалық балалар емханасы тіс жұлғандағы ауырсынуды массаж жасау арқылы немесе компресс жасай отырып басуға кеңес береді.

Жіберіп алмаңыз:

Ақтауда 6 жасар қызды зорлады деп күдіктелген педофилдің отбасы Қазақстаннан көшіп кетті

Есінеу шарттары: Дінде есінеудің шайтаннан болатыны айтылған

Бас прокурор: Тайжанов нағыз қылмыскер, алаяқ, және арамтамақ

Қостанайлық дәрігерлер 6 жасар балаға не себепті сәтсіз ота жасалғанын түсіндірді

Источник: Stan.kz

Если вы нашли ошибку в тексте, выделите ее мышью и нажмите Ctrl+Enter

Источник: Stan.kz

0
Комментариев

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Орташа айырбас бағамы
21.07.17
Сатып алу
Сату үшін
USD
327
329.5
EUR
370
374
RUB
5.05
5.12
Міндетті түрде оқыңыз
Соңғы жаңалықтар