Денсаулық сақтау министрлігі ескертеді: Тұмауға қарсы дәрілер адамды есінен адастырады

Бейсенбі, 23 Қараша , 2017 18:42

Тұмауға қарсы дәрі ішкен науқастар, бірінші кезекте балалар өзін жайсыз сезінуі мүмкін.

Фото: © Sputnik / Александр Кряжев

Бұл мәселені Жапонияның Денсаулық сақтау министрлігі қолға алды. Былтырғы жылы Жапонияда адамдардың тұмаумен ауырғаны себебінен терезеден секіріп, өз өзінен жүгіргені айтылды. Елде осы ажғдайғ қатысты 54 оқиға тіркелді. Бұған “Тамифлу”, “Осельтамивир” дәрілерінің әсері бары да жарияланды. Енді “Ланинамивир” және “Релензу” (“Занамивир”) дәрілерінің де осындай зияны бары айтылуда.

Былтырғы жылы елде бір ғана “Тамифлу” (“Осельтамивир”) дәрісін ішіп жайсыз күйге түскендерге қатысты 38 оқиға тіркелген. Мұндай дәрілерді ішкен науқастар есінен адасқан. Денсаулық министрлігі бұл дәрілерді қабыдаған азаматтарды үнемі бақылап жүру керектігін ескертеді.

Тағы да оқыңыз:

Алматы тұрғыны ХҚКО-да егіз баланы босана жаздады

Оралда жаңа туған баласын құрылыс алаңына лақтырып кеткен келіншекке үкім шықты

Қазақстандықтар 2018 жылы қанша күн демалады

Источник: Stan.kz

Если вы нашли ошибку в тексте, выделите ее мышью и нажмите Ctrl+Enter

Источник: Stan.kz

0
Комментариев

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Орташа айырбас бағамы
11.12.17
Сатып алу
Сату үшін
USD
327
329.5
EUR
370
374
RUB
5.05
5.12
Міндетті түрде оқыңыз
Соңғы жаңалықтар