Соңғы ЖАҢАЛЫҚТАР
БАРЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР

Түскі уақытта ұйықтаудың пайдасы анықталды

Түскі уақытта аз уақыт көз шырымын алу кофені алмастыра алатын болып шықты.

Түскі уақытта ұйықтаудың пайдасы анықталды

Бұл туралы «Москва» қалалық жаңалықтар агенттігіні сілтеме жасап Stan.kz хабарлайды. 

Мәскеулік денсаулық сақтау департаментінің ересектерге медициналық-санитарлық көмек көрсету бойынша штаттан тыс бас маманы Андрей Тяжельниковтың сөзінше, түскі уақытта 20 минут ұйықтап алу 200 миллиграмм кофеинді алмастырады. 

Дәрігер 10-20 минут ұйықтап алудың жылдам қалыпқа келуге мүмкіндік беретінін айтты. Ал 90 минут ұйықтау организмнің толықтай қалпына келіп, жаңаруына себеп болады. 

Дәрігерлер күндіз бір жарым сағаттан ұзақ ұйықтамауға кеңес береді. Себебі ол организмге кері әсер етеді. 

Stan.kz сайтын Telegram арқылы оқыңыз. Арнамызға жазылыңыз.
 

Çàãðóçêà...
Қазір оқып жатыр