Екі мәрте қарауға мәжбүрлейтін ерекше жарнамалар (фото)
Әрине, табысты жарнама өзгелерден ерекше, креатив тұрғысынан да басқалардан оқ бойы озық болуы тиіс. Ең бастысы ұғынықты әрі мағынасы бар болуы керек-ақ. Ондай жарнамаларды қарап отырған адамға, қосымша ақпараттың да қажеті жоқ. Тек адам көкейінде “бұл не деген керемет!” деген мәндегі ой ғана қалады.
Бұл туралы bigpicture.ru хабарлайды.
Ал енді назарларыңызды әртүрлі өнімдер мен іс-шаралар образына арналған жарнамаларды қараңыздар. Бұл жарнамалардың ерекшелігі, сізді бір емес, бірнеше рет көз жүгіртіп өтуге мәжбүр етеді.
Ауыз суға қатысты қорқынышты көзқарас. 35 жылдан соң жер бетінде 5 миллиардтан астам адам ауыз су тапшылығынан зардап шегуі мүмкін.
Ақшақар мен Шерлок Холмос. “Өз тарихыңмен кел де, өзге тарихты алып кет” деп аталатын кітап ауыстыру сервисінің жарнамасы.
Jeep жарнамасы.
Шаштың барлық түріне арналған Garnier Fructis су сабыны.
“Уильям Шекспир сіздің құлаққабыңызда” деп аталатын аудиокітап жарнамасы.
Мысыққа арналған Whiskas тамағы.
Амстердамда орналасқан Винсенте Ван Гог музейіндегі түн.
AIAIAI құлаққабының жарнамасы: “Дауысты сексуалды ете түседі”.
FIAT әлеуметтік жарнамасы: “Сіз не әріп, не қызды көріп тұрсыз. Көлік тізгінінде келе жатып смс жазбаңыз”.
Schick ұстараның жарнамасы: “Теріңізді босатыңыз”.
Аяққа арналған сексуалды крем.
Durex мүшеқабы: “Жарықты өшір де, баста!”
Ozeal оптика өндірісі: “Жәй ғана ақылды көрін”.
Sennheiser құлаққабы: “Көбірек күліп жүріңіздер”.
Канададағы аквапарк: “Осылай сырғып кетті”.