Соңғы жаңалықтар
Соңғы жаңалықтар

Екі мәрте қарауға мәжбүрлейтін ерекше жарнамалар (фото)

Әрине, табысты жарнама өзгелерден ерекше, креатив тұрғысынан да басқалардан оқ бойы озық болуы тиіс. Ең бастысы ұғынықты әрі мағынасы бар болуы керек-ақ. Ондай жарнамаларды қарап отырған адамға, қосымша ақпараттың да қажеті жоқ. Тек адам көкейінде “бұл не деген керемет!” деген мәндегі ой ғана қалады.

1132

Бұл туралы bigpicture.ru хабарлайды.

Ал енді назарларыңызды әртүрлі өнімдер мен іс-шаралар образына арналған жарнамаларды қараңыздар. Бұл жарнамалардың ерекшелігі, сізді бір емес, бірнеше рет көз жүгіртіп өтуге мәжбүр етеді.

269

Ауыз суға қатысты қорқынышты көзқарас. 35 жылдан соң жер бетінде 5 миллиардтан астам адам ауыз су тапшылығынан зардап шегуі мүмкін.

344

Ақшақар мен Шерлок Холмос. “Өз тарихыңмен  кел де, өзге тарихты алып кет” деп аталатын кітап ауыстыру сервисінің жарнамасы.

435

Jeep жарнамасы.

536

Шаштың барлық түріне арналған Garnier Fructis су сабыны.

635

“Уильям Шекспир сіздің құлаққабыңызда” деп аталатын аудиокітап жарнамасы.

738

Мысыққа арналған Whiskas тамағы.

832

Амстердамда орналасқан Винсенте Ван Гог музейіндегі түн.

928

AIAIAI құлаққабының жарнамасы: “Дауысты сексуалды ете түседі”.

1026

FIAT әлеуметтік жарнамасы: “Сіз не әріп, не қызды көріп тұрсыз. Көлік тізгінінде келе жатып смс жазбаңыз”.

1131

Schick ұстараның жарнамасы: “Теріңізді босатыңыз”.

1132

Аяққа арналған сексуалды крем.

1225

Durex мүшеқабы: “Жарықты өшір де, баста!”

1424

Ozeal оптика өндірісі: “Жәй ғана ақылды көрін”.

1520

Sennheiser құлаққабы: “Көбірек күліп жүріңіздер”.

1618

Канададағы аквапарк: “Осылай сырғып кетті”.

Талқылау